WELKOM Contact Reacties Reizigers

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 30 nov 2021

Culturele Reizen Oosterhout: Cultuur en Natuur met Comfort

.
De Stichting Culturele Reizen Oosterhout (verder afgekort als CReO) startte haar activiteiten in 1985 in nauwe samenwerking met het Culturele Centrum ‘De Bussel’.
Het initiatief ontstond om cultuurliefhebbers de gelegenheid te geven ook voorstellingen, die niet in ‘De Bussel’ getoond kunnen worden te bezoeken.
Naast een bestuur was er een kunsthistorica aangetrokken. Werden er eerst ook nog meerdaagse reizen georganiseerd, de laatste jaren concentreerde de Stichting zich op dagreizen. Zoals bezoeken aan musea, musicals, stedentochten, natuurgebieden e.d.

CReO was een organisatie zónder winstoogmerk. Het bestuur bestond geheel uit vrijwilligers, gemotiveerde mensen die er veel plezier in hadden om elk jaar weer mooie reizen te organiseren en uit te voeren.

Het bestuur bestond uit 7 leden

Johan Goedegebuure
Voorzitter en Webmaster
Liesbeth Willemen