WELKOM Meldt U aan Contact Reacties Reizigers

Reacties Reizigers

Wie met ons reist, heeft ongetwijfeld gemerkt, dat diverse reizigers ons na het uitstappen de hand schudden, omdat ze dankbaar en tevreden zijn over het CReO-dagje-uit!

Behartigenswaardige opmerkingen worden ook verteld en daar houden wij dan rekening mee. Ook ontvangen we regelmatig na de reis een mail, belletje of briefje waarin de dankbaarheid nog eens wordt benadrukt. Wij, als bestuur, achten hiermee onze reisdoelstellingen te hebben waargemaakt: u bent content!

Het bracht ons op het idee om deze ontboezemingen op deze CReO-site te vermelden, mits de inzender daarmee tevoren akkoord is gegaan. De naam van de inzender wordt niet vermeld, wel is deze altijd bij het secretariaat bekend.

U kunt uw berichten voor deze rubriek sturen naar secretaris@stichting-creo.nl, en wij zorgen ervoor dat het bericht geplaatst wordt.

Hieronder een selectie uit de correspondentie!

5 maart 2017

Hallo lieve mensen van CREO reizen,

Wil U allen die eraan meegewerkt hebben deze mooie en gezellige reis naar Deventer te doen slagen, bedanken.
Het was leuk museum More, een jonkie onder de musea, te mogen bekijken.
Over de schilder Grtzke zullen de meningen wel uiteen lopen. Nooit eerder zoiets gezien. Dus apart en daardoor zeker de moeite waard.
Joppe gezellig en lekker eten.
Deventer-stadswandeling,voor mij, die er geboren is en school gegaan, n en al herkenning. Betrokken gids hadden we. Bemerk je in eens weer hoe belangrijk je jeugd is geweest.
Ik had wr lol toen ik vanochtend de 3 Deventerkoeken op het aanrecht zag liggen en me voornam er eens royaal van te gebruiken bij de koffie.

Nogmaals dank aan allen en een fijne Zondag om uit te rusten. Ik was rond negen uur 's-avonds uitgevloerd en lag vroeg onder de wol.

Bep

23 januari 2017

Lieve Mensen van de CREO,
Even een berichtje over de mooie reis naar Scheveningen.
Het was weer een gezellige dag. Het concert, heerlijke muziek, en de High Tea smikkelen en smullen.
De sfeer onder elkaar gezellig. We zaten aan zee even met ons koppie in de zon bij het wachten op de bus.
s- Morgens nog nooit zo rustig naar den Haag gereden. Alles mooi berijpt buiten
Bedankt voor jullie inspanning voor ons allen.

Tot een volgende keer.
Hartelijke groeten

Bep en Marga

25 mei 2015

Zojuist heb ik zitten genieten van de foto's naar Den Haag.Echt geslaagd .Ik kreeg zo het gevoel dat ik weer even in dat prachtige Mauritshuis was en genoot van Vermeer's " meisje met de parel " en van "het puttertje" van Fabritius!

Ik kwam helaas ook tot de ontdekking dat ik in Scheveningen in "Beelden aan Zee"toch wel een aantal interessante beelden en voorwerpen gemist heb. En ik heb zo mijn best gedaan zoveel mogelijk mee te pikken! Gelukkig heb ik nu deze geweldige foto's dank zij jullie!

Portobrief: Jullie hebben weer een aantal aantrekkelijke excursies in de aanbieding!

De reis naar "Het Verdronken Land van Saeftinge" was een werkelijk geweldige dag: zo veelzijdig, interessant, cultuur en natuur, zalige wandeling, heerlijke lunch, interessante lezing met overhead-beelden, zeer aardige mensen en........ wat bij jullie laatste uitje naar Brugge op Palmzondag helaas ontbrak: wij hadden in Zeeland het volmaakte WEER voor ons programma!!!!!!! Ik denk nog met veel plezier terug aan die dag.

Christina

Oktober 2014

Men meldde ons aangenaam verrast te zijn door het feit dat het hele bestuur een reanimatiecursus heeft gevolgd, zodat we kunnen optreden als zich plotselinge uitval voordoet.

Dat leidde weer tot de opmerking:Ja, maar, als ik juist niet gereanimeerd wil worden en ik heb dat aan jullie opgegeven, wat doen jullie in zon geval?

Ons antwoord daarop is helder: we reageren hetzelfde als de ambulancemedewerkers: wie een zichtbare penning of medaille om de hals draagt, waarop die wens is vermeld, zullen wij niet reanimeren.

WELKOM Meldt U aan Contact Reacties Reizigers