Enquete maart 2012

“Waar zijn wij – van CReO – nú weer mee bezig?”

U zit hier nu wel heerlijk in de bus, maar realiseert u zich dat we met De Soldaat van Oranje ook zo’n 80 CReO-reizigers hadden? Toen hebben we een onderzoekje gedaan onder jullie als CReO-enthousiastelingen om eens een keertje met ons mee te denken. En jazeker, uw antwoorden hebben bijna helemaal geleid tot het programma dat we nu dit voorjaar uitvoeren!
Logisch dat we u , nu weer in een groot gezelschap, graag nog eens willen laten meedenken met onze plannen voor het seizoen van 2012 – 2013. Want daar zijn we inderdaad al volop mee bezig!

Wij weten dat u zeer betrokken bent bij onze activiteiten!

Hieronder vindt u daarom een tiental suggesties of noem het ideeën waarvan we er wel een aantal willen realiseren, MITS ú dat ook vindt en dus aangeeft welke trips u het beste liggen! Het zijn gevarieerde en veelzijdige dagtochten die we voor u kunnen samenstellen: Actuele exposities in Musea  -  bijzondere steden in Nederland en België -  interessante staaltjes van Bouwkunde en Techniek  -  aparte natuurverkenningen  -  en vaak combineren we met opzet verschillende bezienswaardigheden  tot een typische CReOdag!

Denk daarom vandaag weer mee en vul uw voorkeuren in:

Wij kunnen dan vrij snel achterhalen welke reizen het meest in uw belangstelling liggen.
U moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat bij het uitvoeren een bepaalde combinatie om welke reden dan ook wel eens niet lukt, of te duur uit valt. Maar dat zijn onze problemen, die wij op de best mogelijke manier oplossen.

Omcirkel een 1 als dat uw eerste voorkeur is, een omcirkelde 2 is voor uw tweede keus, enz.

Wageningen- WOII – Hotel de Wereld – Kasteelse Poort, in combinatie met Bronbeek, met een Indonesische lunch

1    2    3

Expositie Rafaël in Teylers Museum Haarlem in combinatie met Paleis op de Dam in A’dam of het VerkadePaviljoen in Zaandam

1    2    3

Nu mogelijk: het Vredespaleis in Den Haag, samen met Panorama Mesdag En dan bijv. koffie /lunch in klassieke Stationsrestauratie Holland Spoor

Kerstconcert in een Kasteel, aansluitend High Tea, op zondagmiddag

1    2    3

Stadje Mechelen of Lier in combinatie met bezoek aan 1of 2 indrukwekkende Belgische sluizencomplexen, waar schepen worden “getild”!

1    2    3

Stadje Diest in combinatie met St.Pietersberg in Maastricht, waar we dan heen varen en er ook ingaan

1    2    3

Museum De Fundatie in Zwolle of kasteel Nijenhuis in Heino, samen met een bezoek aan een Hanzestad Zwolle of Deventer

1    2    3

Natuurliefhebbers! Met bolderwagen of Ecokar door de Oostvaardersplassen, rijk aan Konicpaarden, Heckrunderen en edelherten, daarna Harderwijk of Elburg

1    2    3

Het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk in Zeeland, in jaar 2013 (60 jaar na de ramp), samen met bijv. stad Middelburg

1    2    3

Museum Assen: de Dode Zeerollen

1    2    3

Mijn eigen suggestie(s); ik wil wel eens naar:

Wij zijn benieuwd hoe u onze suggesties waardeert en of we er een interessant programma van kunnen samenstellen! Bedankt voor uw medewerking. Lever uw voorkeur vandaag nog in en wij gaan aan de slag!

Goede Reis verder namens CReO:

========================================================================================

Resultaten

Er zijn 59 formulieren teruggegeven met in totaal 434 omcirkelingen. Geeft hoge betrokkenheid  van onze cliëntele aan. Ik heb alles geturfd en dat vind je onder 1, 2 en 3, met het totaal erachter.

Daarna heb ik de 1-tjes met een 3 gewaardeerd, de 2 met een 2 en de 3 met 1. dat geeft een Gewogen cijfer.

Dan krijg je naar mijn idee de beste waardering voor elk item.

Bestemming 1   2 3 totaal gewogen

25 11 14 50 3

19 12 11 42 6

30 11 6 47 1